Zoxy Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Tur för dig xiao-x men filmer får ja se typ vilka ja vill (förutom porr) men lite anorlunda med spel.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 På dom flesta spelen är det bara ålders REKOMENDATION, inte ÅLDERSFÖRBJUDET! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 exakt det är ju bara rekomendationer. mina föräldrar är konstigt nog hårdare med spel än med filmer verkar det som Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
need speed Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Åldersgränsen syns på alla spel numera, troligen föräldrar som klagat eller liknande. Vill du smita förbi dem, testa säg att siffran (ex. 18+) är betyget på spelet. :rolleyes: är några så dumma :meddum: :meddum: :meddum: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannyboy93 Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Ja har GTA till PSP och blodet är inte så mycke som man kan tro. De e väldigt overkliga effekter och ja känner ingen som har fått några förändringar i beteende av att spela GTA spel. Bara att dom snackar om de ibland. De e typ bara några i USA som har blivit påverkade av GTA (så att den går runt och skjuter vilt). Those crazy-ass americans! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-goku Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Jag tycker så himla synd om er som har föräldrar som bryr sig :( ibland e föräldrar en plåga men jag får i alla fall spela vilka spel jag vill de bryr sig inte :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 mina föräldrar är lite skeptiska på GTA: san andereas eftersom jag har planer på att köpa det. Men dom tycker inte att ja ska ha de för att de är så våldsammt. San Andreas finns inte på PSP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Min mamma visste inte först att jag hade köpt CS (som har en åldersgräns på 16 år), så hon blev lite förbannad n'är hon såg mig spela det. :P Fast nu bryr hon sig inte om jag spelar det. Jag tycker så himla synd om er som har föräldrar som bryr sig :( ibland e föräldrar en plåga men jag får i alla fall spela vilka spel jag vill de bryr sig inte :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 får inte köpa gta sanandreas det hatar jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 (redigerat) Lyllo ersom inte har föräldrar som bryr sig då Min mamma bryde sig en gång när jag skulle köpe Resident Evil 4, me då satt jag och förklara vad spelet gick ut på och så vidare. (hon är rädd att jag ska bli hjärntvätad av spelet bara för att hon har läst att andra har blivit det :S) Redigerat 26 Juni 2006 av ポケットモンスタクリスタルバージョン Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 (redigerat) I stan är dem vekligen inte hårda jag skulle köpa ett spel som var 16+ och dem sa ingenting Redigerat 27 Juni 2006 av rikar cena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 93alvbjo Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 lyllos er!! är era föräldrar spel intresserade :cool: mina spelar eller tycker att spel inte är kul och att man bara får "fyrkantiga ögon. förutom buzz! (förstås) :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg