Sweet Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Den du bytte med tryckte på decline sen? Lol slå den här Jag tänker att han på cb 123 har 99 att str och def Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Den du bytte med tryckte på decline sen? Lol slå den här Men men kära nån! *ironisk* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 de e ju exakt samma skilnad ffs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 de e ju exakt samma skilnad ffs Men är det värkliden så svårt att förstå? 99 att = träffar nästan alltid 99 Str = tar mkt skada nästan alltid 99 def = Väldigt svårt att träffa Det är mkt skillnad på 80-85 och 99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lapp Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 orka tjafsa om en sån sak.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Btw forte333 ser bäst ut i rs xD Fast jag äger honom med dds och han äger mig "NÄSTAN" med whip xD Jag älskar min dds xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 (redigerat) EDIT! Redigerat 7 Januari 2006 av Mr_fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lapp Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 ser inget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 www.imageschack.us nere och då provade jag att bifoga men det gick inte heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lapp Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 lägg upp bilden på fuska då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Nu ska det funka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 :P Nu ska det funka bara litte suddigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg