Foxyrock Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 vilket B språk har ni eller ska välja när ni börjar 6:an? för er som inte vet det så e alternativen spanska,franska och tyska. själv har jag spanska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Jag läser spanska det är ganska kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 3 lärare kommer till våran skola alla har ett språk var och dom kommer vara i varje sexa 3 veckor hittils har vi haft Tyska 3 veckor, och Spanska 1 vecka. Jag ska nog välja Spanska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Jag valde Spanska :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst FLAsH-Trooper Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Våran skola fick välja språk i 7:an och jag har Spanska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Våran skola fick välja språk i 7:an och jag har Spanska. Ja,Spanska e bra att kunna. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Jag ska ta spanska i sexan,sen franska.Tyska suger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Ska välja spanska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Jag har franska men vi kunde bara välja tyska och Franska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 njaa tog spanska i sexan men ja tycker inte att de e nå kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 läst tyska i två år nu.ska faktist ha prov imorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Jag har franska. Ska nog välja Spanska sen (som c-språk), fast det är ju långt kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.