senig Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Läst spanska sen 6:an går 9:an nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Jag ska ta spanska i sexan,sen franska.Tyska suger... Tack för den :P Tyska e ju ganska lätt men inte så kul :X Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 (redigerat) host..... läser: Franska, Spanska,Svenska samt engelska Engelska & Svenska har varenda skola i Landet. Nu var det ju B språk vi talade om här. Har nu haft sedan 6:an Tyska. (Usch... Hatar landet och språket.) Men jag ska ha kvar ämnet tills jag slutar 9:an och sedan kanske dubbel plugga mig i Engelska rejält och kanske om det finns, Japanska? ^^ Redigerat 15 Oktober 2005 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Jag läser tyska..Haha det är astrist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Jag går på en internatsionell skola i Holland så logiskt sätt så är Engelska mitt A språk, Svenska mitt B språk, och Franska mitt C Språk...:S Men franska eller Tyska.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Spanska... Sen i gymnasiet ska jag läsa japanska xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 har tyska men de e trökigt men mkt bättre änn franska å spanska fö dem lärarna e helt störda... Just det ja de finns ingen riktig franska lärare fö hon blev utbränd men hon va helt störd.å spanska läraren hon e typ 27 elle nått å han har as kasst minne hon kommer inte ihåg namnen på eleverna åsså glömmer hon hela tiden massa me spanska ord å säger dem på typ engelske elle svenska istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Först spanska typ 3 månader ;/ Sen bytte jag till Engelska för jag orkar inte med mer i skolan än vad som redan finns :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 jag läser Svengelska :) eller läste :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Så how gick it? PS.Svengelska :P DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Spanska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Ska typ välja Spanska. Det känn lättast av dom vi provat, Tyska och Spanska. Nästa vecka börjar vi med Franska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.