Avregistrerad Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Franska, (Såklart eftersom man har morsan som lärare :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Haft tyska i ett år...Och nä jag hatar det. Det är rätt roligt att snacka tyska och så, men grammatiken e förjävlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 I vår skola väljer vi tillvalsspråk till åttan (så det blir nästa år för mig) men jag tror nog jag ska ta spanska. I vår skola får man också välja ryska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Lyx! Jag vill lära mig ryska och japanska men de alternativen finns inte! >:( Jag KRÄVER i allafall JAPANSKA!!!!! Jag vill ha japanska!!! | | :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Vad är det för skola jag går i ??????!!!!???? Kunde bara välja mellan DE HÄR SÅ KALLADE SPRÅK!!!! *Latin (*host* ursäkta? Vem vill läsa latin?) *Franska (väl ok, men vill inte läsa just det språket :() *Engelska (Valde den som minst sämst :( Men nu är man i alla fall expert på engelska :)) Hoppas att när vi får välja en fjärde (för min del bara tredje :angry:) språk, så hoppas jag få kunna välja mellan tyska och spanska :) Spanska är jättepopulär, så den tar jag nog inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Harläst tyska sen skolan började, och det är ganska kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Tyska. Har nog mest användning av det i framtiden(Av spanska, franska och tyska.). Extra engelska och svenska är typ waste of time. Lär mig det nog på Internet. Dvs inga läxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 host..... läser: Franska, Spanska,Svenska samt engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Har haft tyska sen 6:an, går nu i 9:an ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Jag har valt spanska. Går i 7:an ,började med spanska i 6:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 jag har franska xD kan redan tyska för jag är halv tysk på min fars sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Från sexan till nian läste jag spanska, men nu i ettan har jag japanska (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.