Vintervila__ Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Har franska, och det är ganska okej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Jag läser Tyska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Jag valde Franska i 6:an. Men i 8: tyckte jag det var segt med läxorna och tyckte det var bättre att köra på med svenska och engelska. Så jag bytte till bas. Men vad gjorde man där? INGET. Bara slappade och förde liv. Alla uppgifter som vi fick var ju för f*n för småbarn. Skulle ha valt Tyska istället. Det finns många sådan här i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 jag tog spanska å de va mitt livs största mistag de e jätte tråkigt samma här.. inge kul alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Funderar på att hoppa min tyska..Jag är riktigt dålig och ligger på ett svagt G. Frågan är om det ens är lönt att jag går kvar på den..Varje tyskapass är som ett kort h*lvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 (redigerat) Jag ska satsa på spanska. Redigerat 13 December 2006 av Elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Jag läser Tyska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Jag läser franska. Lite segt med stavningen, men det är ju alltid kul att lära sig ett nytt språk... Jag tror också att jag är rätt bra på det. Brukar få runt 1-2 fel på testen. Repetitionsproven är sega, men där fick jag bäst i klassen även om jag fick 10 fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LostraC Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 jag tog spanska å de va mitt livs största mistag de e jätte tråkigt Samma sak här. Vi fick bara välja mellan Franska och Spanska =/ Mer än halva klassen vill liksom ha Tyska,fattar inte vad problemet är :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 (redigerat) Jag hade Franska.. Men jag går på gymnasiet nu så jag har inget B-språk... Redigerat 21 Januari 2006 av Hackr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 (redigerat) ska välja franska för min mamma och mormor läste det :D Redigerat 21 Januari 2006 av johanna961 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
li shenlong Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 ja har franska och en jobbig lärare som knappt kan svenska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.