mickee Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 (redigerat) hej jag undrar vad din hund/hundar heter vad det är för ras/raser vad den kan för trick min hund: namn: Husky (kille) ras: Suberian Husky Trick: sitta, ligga på mage, ligga vanligt, ligga på rygg, vacker tass, hoppa, den kan springa runt och jaga svansen, den kan sätta sig på bakbenen och ställa sig på bak benen sen gå ner. det var allt :D Redigerat 10 Oktober 2005 av mickee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 (redigerat) Ras: Golden Retriver Namn: Wilma Trix: Sit, lie down, shake, roll over, jump, beg, spin, dance, hand stand å några fler ;) Jag har två hundar till men jag orkar inte skriva! Redigerat 11 Oktober 2005 av Tilda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Namn: Kotten Ras: Shiba Inu Tricks: Sitt ner, Ligg ner, Rulla runt( :P ), Hoppa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 11 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Ras: Golden Retriver Namn: Wilma Trix: Sit, lie down, shake, roll over, jump, beg, spin, dance, hand stand å några fler ;) Jag har två hundar till men jag orkar inte skriva! hur gör man så den dansar ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 (redigerat) Den måste kunna Beg och spin på kommando! Först säger man Beg sen säger man spin ;) Tror det var så. Redigerat 11 Oktober 2005 av Tilda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 11 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Den måste kunna Beg och spin på kommando! Först säger man Beg sen säger man spin ;) Tror det var så. jag lärde min break dance ! om du gör så att den ligger på rygg sen så gör du spinn ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Namn:Luigi :P Ras:Golden Retriver tror jag Trick:Sitta,ligga på mage,ligga vanligt,ligga på rygg,vacker tass,hoppa,den kan springa runt och jaga svansen, den kan sätta sig på bakbenen och ställa sig på bak benen sen gå ner. Luigi har även en Luigi hatt på sig :D Mickee:Min kunde samma trix så jag kopierade det från dej,ok? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 12 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Namn:Luigi :P Ras:Golden Retriver tror jag Trick:Sitta,ligga på mage,ligga vanligt,ligga på rygg,vacker tass,hoppa,den kan springa runt och jaga svansen, den kan sätta sig på bakbenen och ställa sig på bak benen sen gå ner. Luigi har även en Luigi hatt på sig :D Mickee:Min kunde samma trix så jag kopierade det från dej,ok? det är kelt ok :D fast min har ju lärt sig två nya trix break dance och snurra runt när den sätter sig på bakbenen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 e det kul ska nog köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 13 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 e det kul ska nog köpa det det är kul :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Jag ska få en DS och Nintedogs labrador & friends snart.kanske på måndag. då ska jag välja en labrador som ska heta Tootsie :) ( jag vet inte vad jag ska välja för kön). :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cami_girl Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 namn: Melanie (tjej) ras: Golden retiever Trick: Sitt, ligg, tigg, jaga svansen, rulla runt, spela död och hoppa...kanske någon mer men kommer ej ihåg. jag lärmin hund bara dom sakerna som behövs för att vinna obedience trials. men ska börja lära min hund roliga tricks Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg