K.K. Slayer Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 "Märkte du verkligen inte en gnutta ironi i mitt inlägg? Du måste vara järnspikars enfaldig" på dej med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 "Märkte du verkligen inte en gnutta ironi i mitt inlägg? Du måste vara järnspikars enfaldig" på dej med. Kom på något eget jäsikens surmupp! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 OK, jag vill inte bråka. Vi blir vänner igen innan något dåligt händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
J_Lund Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 inte så jättepoppis...men jag har en del killar efter mig...;) haha lite kul e dt ju:) men endel är ju helt knäppa...;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
J_Lund Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Jag är Poppis För jag skuter Sten hårt på fotboll :) Och alla tjejer gillar mig :)) håller verkligen me dig filiandor!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Så här kan man ju sammanfatta det: De som säger att de är populära ljuger troligen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
J_Lund Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Så här kan man ju sammanfatta det: De som säger att de är populära ljuger troligen ;) så du menar asså att du e poppis för att du inte säger ngt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Sa jag det ? Läs lite i tråden så får du veta hur populär jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Jag har dom snyggaste fotbollskorna i klassen så jag är jättepoppis! Och så klart, eftersom jag har min Emilio tröja så e ja ju baaa sååååå tuff å poppis ännu mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Jag tror att dom flesta pluggisar och gamers är inte så poppis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 8 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 (redigerat) EDIT... Redigerat 8 November 2005 av _Reaper_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 @pizzamedost Hahaha jag går i en gamerklass. _/ Jag är den enda tjejen i klassen, så jag syns, vare sig jag vill eller ej. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.