Hoppa till innehåll

Poppis I Skolan?


Joko
 Dela

Rekommendera inlägg

oh yhea!! jag är mr.populär bland dom utstöta vill säga Gothare,s*tanister,SvartRockare,Syntare

 

går hem oss vissa tjejer xD

 

 

Dem som på min skola skulle kallas tattare....

fast dit hör även "hip-hopare" å sånna som tror att dem e coola för att dem skolkar och står i rökrutan hela dagen å sånna som e me "tattarna" för att dem tror att dem e coola då...

 

 

 

Nja ja e lite poppis men de beror nog mest på min brorsa som e rätt poppis...

Men jag har varit mobbad :(

å de va för stt jag blev kompis med dem som var mer mobbade så att dem skulle få lite högre "status" men istället var det bara jag som fick lägre "status"

Redigerat av suppermario
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 183
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

:cry: asså om nån blir extremt mobbad så e det vem då?

 

det e ju jag!

 

jag blir mobbad stup i kvarten vet ni hur länge jag har varit mobbad och ändå inte blivit störd? snart 8 år tror ni det e kult ne det e det inte jag e van att jag är mobbad men det e inte kul blev våldtagen 3 gånger

3 stryp tag. det va inte kult men jag lever och mår bra så det va det de men jag säger det bara. det är inge kul alls :(

 

OBS! då jag menar våldtagen så e jag inte a girl! jag sa bara så kunde inte beskriva bättre :cry:

 

 

vadå virus vem har sagt att jag ska lägga in virus för det det e nöje och dessutom har dom ett mobbnings program med "fittskallarna fortsätter ändå, i min grund skola 1-6 hade dom inget anti mobbning grupp så jag vart mobbad våldtagen där

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har dom snyggaste fotbollskorna i klassen så jag är jättepoppis!

Och så  klart, eftersom jag har min Emilio tröja så e ja ju baaa sååååå tuff å poppis ännu mer..

 

Emilio är inte ens ett bra märke :S
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag sitter exremt mycket vid datorn men jag är ute också

men hatar då folk kallar mig data nörd för det e jag inte.

min nfavorit sport e slalom utan stolpar, men det ska finnas mycket hopp :D

 

 

lägre status på grund av datorn men skit det samma he he :D man tjänar asmycket på datajobb känner en som tjäna 5000 i timmen i våran förra skola som han va i :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja poppis hur e man då?

 

Jag är väll skolans komiker om man säger så. Kan få dom största rackrana på fall med endast munnen min. Men jag brukar kunna charma brudarna också. Så ja e väll poppis hoss dom jag vill vara (brudar och polare) och resten dom skiter jag väll f*n i :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...