Gäst Mujo Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Måste inte det vara skitjobbigt med alla stenkåta gejmers runt en hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Det är en gnutta obehagligt när verkligheten hinner ikapp en... Var på konfrimationsträff för första gången för någon vecka sedan. En komfrimandeledare var nia och på något vänster så visste han vem jag var. Känns lite mysko när niorna kan ens namn när man trott man själv var en rätt så okänd individ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Måste inte det vara skitjobbigt med alla stenkåta gejmers runt en hela tiden? Vad jag vet så har hon inget imot det :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Vad jag vet så har hon inget imot det :visslar: Haha, försöker du vara rolig eller? Är man en gamer så känner man sig hemma bland gamers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Gamer är ett fult uttryck, skulle aldrig kalla mig för en gaymer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Vad jag vet så har hon inget imot det :visslar: försökte ? jag ÄR rolig :D jag menade att du trivs bra i klassen och inte bryr dig om att det bara är killar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Gamer är ett fult uttryck, skulle aldrig kalla mig för en gaymer Gamer är inte ett uttryck, Det är en ideologi, ett folk, Ja rent ut sagt ett sätt att leva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 @NesseN "Game-er" inte "gaymer"... Sluta vara negativ! ;D @guggo Vad vi behöver är en Ironivarnare. ;P Men det är klart, jag bryr mig inte om att det bara är en massa killar omkring mig, mer att jag åtminstonde är omgiven av personer som gillar mig för den jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 jo, det är ju alltid skönt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 Poppis lol nej de er ja ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 (redigerat) tror inte heehheheheuuh :evil: Redigerat 19 Maj 2007 av noname Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 kan man väl säga att jag e.....populärast i klassen iaf :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.