Mumintrollet Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Skrivet 12 Oktober 2005 Jag e hunter och när jag kom upp i lvl 40 så skulle jag köpa ny armor på ah för då kan man använda mail. Men alltså det var helt skit konstigt där det stog att jag inte kunde använda tex hjälmen men jag kunde använda den och så kostade allt skit mycket och det var många armor som fanns där fast jag inte kunde se dem. som tur är varade det bara nån timme men kan ni säga varför jag bara undrar??
Haggen Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Skrivet 12 Oktober 2005 har du köpt skillen för mail hos din trainer?
Gäst Beldur Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Skrivet 13 Oktober 2005 (redigerat) Har hört att man inte måste köpa den, har hört att man får den i lvl 40 questen men man vet aldrig. Redigerat 13 Oktober 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║
Haggen Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Skrivet 13 Oktober 2005 med tanke på att jag själv har en lvl 59 hunter så VET jag att man måste köpa den hos sin trainer men det kostar inte mkt under 1 g iallfall
Gäst Beldur Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Skrivet 14 Oktober 2005 Mjo, fast jag sa ju aldrig att jag VISSTE något.. <_<
Worldofwarcraft Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Skrivet 18 Oktober 2005 Jag e hunter och när jag kom upp i lvl 40 så skulle jag köpa ny armor på ah för då kan man använda mail. Men alltså det var helt skit konstigt där det stog att jag inte kunde använda tex hjälmen men jag kunde använda den och så kostade allt skit mycket och det var många armor som fanns där fast jag inte kunde se dem. som tur är varade det bara nån timme men kan ni säga varför jag bara undrar?? ¨ Heter det inte Auction house? =P
Agito Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Skrivet 19 Oktober 2005 Jag e hunter och när jag kom upp i lvl 40 så skulle jag köpa ny armor på ah för då kan man använda mail. Men alltså det var helt skit konstigt där det stog att jag inte kunde använda tex hjälmen men jag kunde använda den och så kostade allt skit mycket och det var många armor som fanns där fast jag inte kunde se dem. som tur är varade det bara nån timme men kan ni säga varför jag bara undrar?? ah =auction house
Garone Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Skrivet 22 Oktober 2005 Borde inte nån låsa frågan e ju besvarad
Gäst vafan Skrivet 15 November 2006 Rapport Skrivet 15 November 2006 Jag e hunter och när jag kom upp i lvl 40 så skulle jag köpa ny armor på ah för då kan man använda mail. Men alltså det var helt skit konstigt där det stog att jag inte kunde använda tex hjälmen men jag kunde använda den och så kostade allt skit mycket och det var många armor som fanns där fast jag inte kunde se dem. som tur är varade det bara nån timme men kan ni säga varför jag bara undrar?? konstig bugg typ.
Gäst Xarph Skrivet 15 November 2006 Rapport Skrivet 15 November 2006 Borde inte nån låsa frågan e ju besvarad gillar du när trådar lås?
Rekommendera inlägg