HannaC Skrivet 19 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 där har jag varit!och klarat alla där. men chefen såg jag inte han var väl i ubåten hanns vakt flyttar sig inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 man får dive på den ön jag sa dig att sufra till först!!du ska surfa vänster från lilycove city som jag sa på mittm förra inlägg!![/quot'e] du blandar jämt ihop höger och vänster =P HÖGER från lilycove =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 vart hittar man solarbeam[/q'uote] i safari zone. (tror man behöver mach bike) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HannaC Skrivet 21 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 vart hittar man waterfall?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HannaC Skrivet 21 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 vart hittar man waterfall?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Felix Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 vart hittar man waterfall?! Du hittar den i Cave of Orgion nånting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HannaC Skrivet 22 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 VAR FINNS WATERFALL!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 JA MAN BEHÖVER MACH BIKE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Felix skrev ju att man får waterfall i cave of origin på sotoopolis!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 VAR FINNS WATERFALL!? I grottan där man kan fånga Groudon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Eller Kyogre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg