ninini Skrivet 22 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Skickar aldrig in något spel där det suger ! Tycker jag om ni ska prata s*it om nintendo så gå till ett annat forum :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 men är det nån som har?? Jag har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Skickar aldrig in något spel där det suger ! Tycker jag Det där var väl för mycket,gillar du Nintendo så tar du tillbaka det där. Tycker du Nintendo suger,så suger Pokemon. ninini: om ni ska snacka skit om Nintendo gå till ett annat forum! :angry: Svar: Vi? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poch Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 jag har aldrig skickat in något spel till nintendo. vet ej om jag ska göra det heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Jag har precis ansökt om att få bli medlem i CN. Jag kanske ska skicka in mitt Emerald där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Var blir man medlem och kostar det pängar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Var blir man medlem och kostar det pängar? ja det kostar e inte säker på hur mycket. Vilka pokemon får man om man skickar den. Deoxys speed mode, vet jag vilka fler. finns Antie i emerald? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaiin Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 (redigerat) Skickar aldrig in något spel där det suger ! Tycker jag Menade inte så :S Jag tycker bara man inte ska behöva skicka in spelen dit (alltså det suger att skicka in spelet, inte CN) xD Redigerat 26 Januari 2006 av Chaiin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Umber Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Jag vet inte riktigt om jag ska skicka in mitt spel till Cn... Jag är inte så förtjust i legendariska mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Skickar aldrig in något spel där det suger ! Tycker jag Åh okej.Det kanske inte suger,men man kan aldrig vara säker om det är någon rysk spion som tar sitt spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Var blir man medlem och kostar det pängar? Man blir medlem här http://www.nintendo.se Och det kostar 199 kr om året. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Var blir man medlem och kostar det pängar? Det finns Ho-oh, Lugia och Mew. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg