SuperLat Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Devil may cry är det fånigaste "" skräckspelet "". Jag spelade det när jag var 9 tror jag, eller 10, jag bara garvade, man åker med motorcykel, tar fram kniven, dödar några människor, som runescape, men bättre grafik och till ps2, inte alls läskigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 (redigerat) Devil may cry är det fånigaste "" skräckspelet "". Jag spelade det när jag var 9 tror jag, eller 10, jag bara garvade, man åker med motorcykel, tar fram kniven, dödar några människor, som runescape, men bättre grafik och till ps2, inte alls läskigt det är verkligen inte ens meningen att det ska vara läskigt heller... capcom gjorde det inte som nåt j*vla skräckspel. det är ett mörkt demonslaktar-spel.. dom skulle nog också skratta om dom hörde att folk uppfattade det som ett skräckspel. det finns ingen horror, men det är utan tvekan en av världens bästa spel-serier nånsin. 3:an är det bästa spelet som finns till ps2:an. jag orkar knappt vänta tills 4:an kommer. fast det låter inte som du har spelat det ens. drar fram kniven? dödar människor? inget av det existerar i DMC. Redigerat 27 Maj 2007 av kn3ckarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg