the jedi Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Hej jag är tilbaka igen! Jag ska nog spela live. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Ja, det kaaaan hända, och? jag bryr mig inte, man ska ha en s*tans otur om det händer. <{POST_SNAPBACK}> Man det KAN hända. <{POST_SNAPBACK}> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 ska bara köpa det och inte köra på live Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Jag ska ha BattleFront 2 men spelar med gratis live. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rickii Skrivet 30 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 (redigerat) hmm... Det finns åtminstone någon/några miljon/miljoner användare och hittils har nog inte någon blivit hackad tror jag, oddsen för att man ska bli hackad är nog 1 mot 1000000. Jag slår vad om (nästan i alla fall, lol) att man utsätts för större risk att bli hackad när man går till en bankomat. Dessutom kan du nog stäma Microsoft även om du blir hackad, dom lovar ju till 100% att ingen ska röra ens pengar... :bah: För dom är ju ens pengar bara en skit-summa*. *Hoppas att inte någon tar illa upp vid den här punkten... :unsure: Men även OM det händer så kan du stämma Microsoft och då får man bara mer pengar än man hade från början :P Redigerat 30 Oktober 2005 av rickii Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Jag ska ha BattleFront 2 men spelar med gratis live. vaa gratis live vad menar duu med det ?? :blink: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Jag har haft det spelet i 3 dagar nu & den ä mkt bättre än 1:an säger jag bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Jag ska köpa Battlefront idag kanske, men inte spela online, har inget förbannat kreditkort :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Jag ska köpa Battlefront idag kanske, men inte spela online, har inget förbannat kreditkort :( Men du kan ju be dina föräldrar om deras kreditkort. Sedan betalar du dom tillbaka med dina egna pengar! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 de ä juh svindyrt att köpa spel till xbox :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 de ä juh svindyrt att köpa spel till xbox :( X-box spel är lika dyra som PS2 och GC spel. Pris kilnaden ligger i hur nya spelen är. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Alla spel är dyra så därför ä de bra me chipp :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg