Nain Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 kan man inte göra så att man kan se i vilket forum man är näst mest aktiv i, och se hur många inlägg man skrivit i de olika forumet på ett snabbt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Det finns ju det forum man är mest aktiv i... Varför vill du veta just detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Lite onödig sak att göra ÄMNE om. Kontakta admin istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 15 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 jag vill gärna veta hur många inlägg jag har postat i varje forum, det vore kul att veta... och varför är detta onödigt... inte mer än alla andra ämnen i forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Håller med vill också ha ett ställe där det står vars man är näst mest aktiv. Det var en bra ide, har alltid undrat vars jag är näst mäst aktiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 (redigerat) Men Capone. Denna sak kan ingen annan rätta till än forumets administratör admin. Det är onödigt därför att medlemmar kan inte rätta till denna sak. Ändast admin kan det. Redigerat 16 Oktober 2005 av Eric H Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Eric... Han kanske ville veta vad dom andra medlemmarna tycker också? Och om du tycker att det är onödigt, behöver du ju inte skriva det... Helt okej idé Capone.. Men man skulle bara ha typ topp-3 i listan då..Tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 omg <_<... --- iaf. om man skulle ha en sån här funktion tycker jag det är lika bra att ha med alla forum som man har skrivit i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Håll er till ämnet för h*lvete! *rensat* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Vaddå #21? Det gör vi. Om du tänkte låsa tråden så säger jag bara Den är inte låst. Men du kanske inte försökte låsa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 men det blev en massa som inte hörde till ämnet i och med ditt inlägg när du blev sur för att Rally missade ett H... #21 bara rensade upp det och det var helt rätt. tillbaks till topic. enda problemet är väl när admin ska göra det, han har faktiskt ett liv och listan på nya funktioner rätt lång vid dethär laget. så inte för att jag tror att det kommer en sådan lista men man kan ju hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Ja. Det kanske man kan. Börjar fatta meningen med denna tråd nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.