Red_fox2 Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Har ett problem i engelskan :( Är de nån som vet när man ska sätta are & is,have & has Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 (redigerat) I am. You are, we are, they are. He is, she is, it is. We have, you have, they have. He has, she has, it has. Redigerat 14 Oktober 2005 av Mikael Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 I am. You are, we are, they are. He is, she is, it is. We have, you have, they have. He has, she has, it has. Has anvender man bara om du har haft nat annars e de have,jag bor i England jag pratar flytande engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Nää, he has got är presens.. Man säger ju inte he have. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Just det... Ägd mannen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Just det... Ägd mannen. Ops mitt fel,inte van vid att ha fel.Whatever,back to topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Ja, det är ett problem många har med engelska, men efter ett tag vänjer man sig och sedan är det liksom en självklarhet i vilken sammanhang de orden ska vara i. Fick själv träna i flera år med dessa små, men viktiga orden :( Behärskar dem i alla fall nu ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Vi hade prov i allt det där igår, Jag hade tränat mycket så det gick bra vi har inte fått tillbaks det än. Vi hade Am, Are, Is, Have, Has, Had, Was, Were, och det där ett Ex nu, One Potato Many potatoes(Minns inte vad det kallas) Hörförståeles och några flera saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Vi hade prov i allt det där igår, Jag hade tränat mycket så det gick bra vi har inte fått tillbaks det än. Vi hade Am, Are, Is, Have, Has, Had, Was, Were, och det där ett Ex nu, One Potato Many potatoes(Minns inte vad det kallas) Hörförståeles och några flera saker. Jag undrar bara men tror ni det skulle vara kul med ett emne det man bara kan Engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Vi hade prov i allt det där igår, Jag hade tränat mycket så det gick bra vi har inte fått tillbaks det än. Vi hade Am, Are, Is, Have, Has, Had, Was, Were, och det där ett Ex nu, One Potato Many potatoes(Minns inte vad det kallas) Hörförståeles och några flera saker. Det du skrev om potatisen kallas för pluralbildning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Jag fick 59 Poäng av 75 möjliga på provet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Sätt mth fcka framför allt så går det nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.