Hoppa till innehåll

English Problems


Red_fox2
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst The heroin

Ja, det är ett problem många har med engelska, men efter ett tag vänjer man sig och sedan är det liksom en självklarhet i vilken sammanhang de orden ska vara i.

 

Fick själv träna i flera år med dessa små, men viktiga orden :( Behärskar dem i alla fall nu ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi hade prov i allt det där igår, Jag hade tränat mycket så det gick bra vi har inte fått tillbaks det än.

Vi hade

Am, Are, Is, Have, Has, Had, Was, Were, och det där ett Ex nu, One Potato Many potatoes(Minns inte vad det kallas) Hörförståeles och några flera saker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi hade prov i allt det där igår, Jag hade tränat mycket så det gick bra vi har inte fått tillbaks det än.

Vi hade

Am, Are, Is, Have, Has, Had, Was, Were, och det där ett Ex nu, One Potato Many potatoes(Minns inte vad det kallas) Hörförståeles och några flera saker.

 

Jag undrar bara men tror ni det skulle vara kul med ett emne det man bara kan Engelska.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bobby Orr

Vi hade prov i allt det där igår, Jag hade tränat mycket så det gick bra vi har inte fått tillbaks det än.

Vi hade

Am, Are, Is, Have, Has, Had, Was, Were, och det där ett Ex nu, One Potato Many potatoes(Minns inte vad det kallas) Hörförståeles och några flera saker.

 

Det du skrev om potatisen kallas för pluralbildning

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...