Mighty Adam Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Visst e de bästa game cube spelet som finns!!! jag klara de för typ 1 år sen och spelar de inte så ofta längre men den tiden då jag inte hade klarat det var sååå rolit jag älskade värkligen det spelet, nu försöker jag klara om det men de e inte samma sak som då. hoppas dom gör en 2a! vilka mer tycker de spelet rockar? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 hoppas dom gör en 2a! Är inte Super Mario Sunshine en uppföljare efter Super Mario 64? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Nja, inte riktigt en uppföljare. Super Mario Sunshine är bra men tyckte ändå att Super Mario 64 var roligare. Gillar mer när det är banor som i SM64, typ hinderbanor. I SMS är det mer städer och det är inte lika roligt. Men jag tycker det är dags att det kommer ett nytt Mario-spel snart, antingen till GC eller Revolution. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Har också Super Mario Sunshine,den e ganska kul. Från 1-10 får den typ en 6-7:a. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Nja, inte riktigt en uppföljare. Super Mario Sunshine är bra men tyckte ändå att Super Mario 64 var roligare. Gillar mer när det är banor som i SM64, typ hinderbanor. I SMS är det mer städer och det är inte lika roligt. Men jag tycker det är dags att det kommer ett nytt Mario-spel snart, antingen till GC eller Revolution. Ja, det är på tiden att det kommer ett nytt Mario-spel. Men kanske PaperMario 2 räknas som det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Nej asså jag tycker inte riktigt det för. Men om det kommer ett nytt så borde dom släppa det revolution tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Paper Mario är mer ett RPG spel, inte som SM64 och SMS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ADR Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Hur många stjärnor kan man få?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Jag älskar mario 64... Super Mario Sunshine har jag faktigst inte spelat än.. (mer än testat det) Jag tänker köpa det till min gc när jag har råd... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ADR Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Hur många stjärnor kan man få?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 I Super Mario Sunshine kan man får 120, som i Super Mario 64. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 120... händer det något speciellt då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg