the jedi Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Har läst om alla Dragonball böckerna ungefär 3 gånger nu. Börjar tröttna. Läser lite One Piece. Har ingen fast manga. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Diggar starkt nu Naruto. Grym skön manga som faktiskt slår Dragonball med hästlängder. Alltså, det finns inga bättre stridsscener än i Naruto. Annars läser jag även Negima & Tsubasa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Jag läser dragonball. har alla numer. Min favo anime är: hack//SIGN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Jag läser mest Naruto och Bleach. De pwnar ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 Jag har läst alla Dragonball böckerna nu läser jag One Piece. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 vad brukar ni läsa för manga ? själv läser ja just nu one piece,rurouni kenshin och naruto... jag läser bara naruto den serien e grym!min favvo gubbe e sasuke vilken e din?? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 23 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 itachi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 själ läser ju jag : Naruto Shaman king Rounin kenshin yu-gi-oh (men bara för att den e med i shonen jump) har läst lite mer men de skriver jag sen e upptagen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 Dragonball, D*N Angel och One Piece. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 naruto bara naruto :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 *One Piece *Naruto *Dragon Ball *Rurouni Kenshin *Shaman King Det jag läser oftast iaf :P Samma fast inte Dragon Ball och Rurouni Kenshin här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Jag läser: YU-GI-OH! Naruto One piece Shaman king Dragonball Men min kompis han läser tjej manga. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.