wildwolf Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 jag har läst DN angel,å Dragonball med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Dragonball Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Shaman King, Yu-Gi-Oh!, Naruto, Rurouni Kenshin, ska börja läsa Samurai Deeper KYO :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Uppdaterar listan lite mer nu; Death Note är högst på listan just nu. Sedan kommer Tsubasa, Negima & Naruto. Har ett antal fler mangor i rummet och på datorn men detta är vilka jag läser mest. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Läser One Piece, är bara på andra boken än men den är bra hittils. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Jag läser nästan aldrig manga, och när jag gör det, så blir det Love Hina :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Jag är neutral nu, läser allt i Shoen Jump och allt i MM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 neutral??? men jo.....det är typ jag också, läser allt möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cutter Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Själv Lâser ja allt som e framme och ibland köper ja bara första bästa manga för att fa fram min favorit ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duckman Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Själv läser jag Dragon Ball. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 nja, jag ska köpa SDK snart!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Vad handlar Naruto och Love Hina om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.