ADR Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Jag tycker de ska göra några NES Classics till GC också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Finns Zelda 1 o Zelda 2 :D Jag håller med fast det är väl bara att köpa ett NES (om du hittar ett) eller vänta tills Nintendo Revolution kommer, eftersom man kommer att kunna ladda ner alla spel från NES, SNES och N64 till det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Finns båda NES classic till Limted Editiion? Då ska jag försöka hitta det om båda finns där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Zelda 1 &2 finns, Synd att inte SMB 1-2-3 kom dom är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Finns båda NES classic till Limted Editiion? Då ska jag försöka hitta det om båda finns där. Nej, till Collectors Edition där även OoT och MM följde med. Finns inte längre å köpa (fick mitt från Club Nintendo) men har du tur så kanske du hittar nån som säljer det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Just ja, det hette ju Collectors Edition. Kunde ha haft det om jag fick köpa det. Min kompis har det iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ADR Skrivet 18 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Hur kommer man att kunna ladda ner spel? Blir det gratis (dett kommer väl säkert gå att få spel gratis)? Måste man köpa någon tillsats, eller är deet bara att köra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Man kommer troligtvis kunna gå in på internet från Konsollen och sen ladda ner från nåt ställe. Men jag tror då det kommer vara gratis och man behöver nog ingen tillsats. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Jag tycker de ska göra några NES Classics till GC också... Nej men N64 spel borde komma i boxar till GCN... som tex ett spel med Mario Party 1-3 på samma skiva osv... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ADR Skrivet 21 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 mm... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg