mickee Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 hej jag undrar om någon av er kommer att köpa Pokemon XD gale of darkness ? själv så kommer jag köpa det när det kommer ut :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Nej jag ska inte köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 16 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Nej jag ska inte köpa det ok någon annan som kommer köpa det ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Jag tror det.Varför: + 1:Lugia med Pshyco Boost 2:Testa en Bonsly 3:Nu är det inte längre så kantigt - 1:Sveriges långsamaste strider Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 18 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Jag tror det.Varför: + 1:Lugia med Pshyco Boost 2:Testa en Bonsly 3:Nu är det inte längre så kantigt - 1:Sveriges långsamaste strider ok någon annan som kommer köpa det ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 har det redan super kul och annorlunda jämfört med gameboy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 (redigerat) Jag ska köppa gamecube och pokeon xd gale of darkness på sama dag jag har inte köpt en ska köpa snart. :) Redigerat 7 Februari 2006 av rawand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 lätt att jag ska köpa det när jag har råd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Tänker INTE köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 har köpt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 e suger så j*vla hårt(har testat det)!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Har det nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg