Eric_H Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Denna tråden gjorde jag för att jag vill veta mer trolleri. Vet ni några trolleritrix så beskriv dom här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Nja, inga trolleri, bara magi... ;) Kan bara ett lite korttrick soom går ut på att veta vilket kort en person tänker.. Ganska rologt att se personen min när jag plockar fram det rätta kortet... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 jag kan ett korttrick som heter 4 högar och ett som heter 3 högar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 16 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Men hur utför man tricken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 en magiker avslöjar aldrig sin trix vet du väll :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 jag kan några kort trix.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 16 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Hur utfär man dom då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 När jag säger: nu ska vi diska, försvinner hela familjen :lol:. Skoja bara. Men jag kan ett bra korttrick i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Han ville ju veta hur man gör dem.<_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 17 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Japp. Men skriv hur man gör dem. Har länge viljat veta många kort trix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 (redigerat) Detta är ett ganska klassisk korttrick... Man tar 16 kort. Kolla mycket snabbt på det understa kortet och kom ihåg vilket det är. Typ Spader Åtta. Lägg nu korten i fyra rad (kvadrat) med baksidan upp men det ska finnas fyra grupper, alltså, hm, svårt att förklara, fyra grupper med fyra kort i varje. Det ska finnas "kors" mellanrum mellan de fyra grupperna Och så börjar det. Säg till "offret" att Han (vi säger han) ska välja två av grupperna, alltså en "rad". Han pekar på en rad. Om "ditt" kort finns med i raden, så tar du bort den andra raden. Men om det inte finns med, så ta bort den raden. Nu finns det åtta kort kvar. Offret ska välja en grupp om fyra kort nu. Åter, om han väljer gruppen med ditt kort, så ta bort den andra gruppen. Nu är det fyra kort kvar. Nu ska han välja en rad, på två kort. Som vanligt, ta bort raden han valt om ditt kort inte finns med i det. Två kort kvar... Han väljer en och du tar bort den som inte är ditt kort. Nu lägger du handen på ditt kort (Spader Åtta) och säger: "Jag kan känna med min hand, vilket kort det är! Spader Åtta!" Och när du vänder upp den så är det rätt kort. Observa att han inte ska lägga märke till när du tjuvkollar på den understa kortet. Och såklart, ska man komma ihåg var den ligger. Redigerat 17 Oktober 2005 av The heroin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Jag vet en trolleri trix som är god också. Ta en choklad bit, lägg den på munnen tugga och själv. Så har den försvunnit :wub: :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.