You've Never Heard of Me Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Hej! Vilken "Badge" alltså nål ska man ha för att använda HM04 tror jag alltså "Strength", och i vilken stad är det, jag kan inte komma vidare eftersom jag inte hittar rätt gym ( Eller stad ) Kan ni hjälpa mig? :( You've Never Heard of Me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 (redigerat) I Fushia Citys gym finns den nålen som man ska ha för att man kan använda Strenght. För att komma dit är enkelt: Är du i Cerulan City,gå ost om staden och där finns ett träd du kan göra Cut på.Gå igenom den långa vägen tills du kommer till gräs och vatten.Gå ner och du får se ett Poke Center.Hela dina Pokemons och gå in i Rock Tunnel.Gå igenom grottan(palla skriva hur man tar sig igenom den) och du kommer till Lavender Town,gå neråt och följ bron.Längst ner gå till vänster och gå igenom labyrinten.Gå ner när du kommit ut ur den,när du har kommit längst ner.Gå åt vänster igen.Bara gå,gå,gå,möta tränare,gå,gå osv.Gå igenom huset(ett pass) och du är framme i Fushia City.Möt gymledaren och voila!Klart! ^__^ [EDIT] Ajaj.Nu gjorde jag ett misstag,jag skrev Lavender Town istället för Fushia City. Redigerat 18 Oktober 2005 av FisharMario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
You've Never Heard of Me Skrivet 16 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Hur kommer jag dit till Lavender Town då?.. Måste man ha surf? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Nepp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Nepp Du gor igenom Mount moon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Nej,han ska gå igenom Rock Tunnel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 [Confused]Stog det inte Pokémon Sapphire i rubriken?[/Confused] :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 du har rätt!! det står r/s inte g/s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Oj.... Badgen får du i Lavender Town,orkar inte skriva hur man kommer dit ^__^' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg