Fusion Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 (redigerat) Elvis gjorde en låt som jag tror hetter- Ghetto Child, rätta mig någon ifall det är fel! NesseN: The Beatles är ju typ en legend band, men vet dock ingenting om dem..bara att Ringo Star sköts till döds... Redigerat 19 Februari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag lyssnar inte så mycket på 60 tals musik, det är inte riktigt min still överhuvudtaget. Angående The Beatles så såg jag en dokumentär om mannen som dödade Elton John. Han hade ett annorlunda liv kunde man lugnt säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag lyssnar inte så mycket på 60 tals musik, det är inte riktigt min still överhuvudtaget. Angående The Beatles så såg jag en dokumentär om mannen som dödade Elton John. Han hade ett annorlunda liv kunde man lugnt säga... Han var ganska fet vad jag kommer ihåg av honom och han såg ganska sjuk ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag lyssnar inte så mycket på 60 tals musik, det är inte riktigt min still överhuvudtaget. Angående The Beatles så såg jag en dokumentär om mannen som dödade Elton John. Han hade ett annorlunda liv kunde man lugnt säga... Han hade ett speciellt liv och var utstött etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag lyssnar inte så mycket på 60 tals musik, det är inte riktigt min still överhuvudtaget. Angående The Beatles så såg jag en dokumentär om mannen som dödade Elton John. Han hade ett annorlunda liv kunde man lugnt säga... De flesta mördarna brukar ha haft ett speciellt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag lyssnar inte så mycket på 60 tals musik, det är inte riktigt min still överhuvudtaget. Angående The Beatles så såg jag en dokumentär om mannen som dödade Elton John. Han hade ett annorlunda liv kunde man lugnt säga... Elton John är var inte en medlem i The Beatles..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag lyssnar inte så mycket på 60 tals musik, det är inte riktigt min still överhuvudtaget. Angående The Beatles så såg jag en dokumentär om mannen som dödade Elton John. Han hade ett annorlunda liv kunde man lugnt säga... Var han inte? Det var i alla fall någon i det bandet som blev nedskjuten i New York utanför sitt hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Du menar John Lennon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag gillar inte 60-talsmusik så mkt, om jag gillar nån sån musik från stenåldern så är det väl 80-talsmusik. Men Beach Boys och Elvis Presley - Hound Dog e bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Du menar John Lennon. Ja just det, det är så han heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 vem lyssnar på 60 tals musik? det är sämst :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Du menar John Lennon. Jo precis, och det var han spela skjuten, inte Ringo Star. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.