Guggo Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 alla som är amerikanska medborgare är amerikaner, sedan var de härstammar från är en annan femma. Tänker man så, så finns det inte många av någonting Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 (redigerat) ja det vet jag men det är bara det att jag tänker på samma sätt som xade just nu Redigerat 26 Maj 2006 av darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 stackars dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 mmmm jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 nån som spelat Area-51, där på en bana ser man en scen där månlandningen var, spela det så får ni se, kan hänt, vem vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Enligt filmen Capricorn One så är månlandningen fejk. Och om man blir påverkad av filmer så kan man ju se den o bry sig lite mer. Ärligt talat, varför ens spekulera i skiten, inte så att det påverkar mig hurvida om den var fejk eller inte. Det verkar var dagens mode att försöka att bevisa att saker är fejk, konspirationsteorier osv. Att man orkar bry sig. Tog Kurt verkligen självmord? Hur var det egentligen med estoniaolyckan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.