Gäst The heroin Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Jag tror på att de verkligen hade landat på månen. Nu skickar man ju en hel del saker till Titan och Mars och sådana planeter och andra månar. Tittade en gång förra året på en program just om att månlandningen kanske var falsk. Det steg åt huvudet på mig och jag gick omkring och trodde på det i några dagar. Nej, seriöst, hur skulle man kunnat skickat en raket ända till Titan? Eller iscensatte de den också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 18 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Jag tror inte det är fake, varför skulle det vara... För att som nån sa att dom ville va bäst på allt och att dom fick säkert in massa pengar till NASA för deras fejklandning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Jag tror inte det är fake, varför skulle det vara... Hey, sboy2, kan du ta upp nånting som visar att det är fejk, tack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Anledning till att den rör sig är att austronaten har rört vid flaggan och då har det kommit lite luft på den på något sätt, vet inte hur, har bara hört detta på en dokumentär jag såg för ett tag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Kolla den här bilden. Och ett citat från sidan Mujo postade: The flag is mounted on one side on the pole, and along the top by another pole that sticks out to the side. In a vacuum or not, when you whip around the vertical pole, the flag will ``wave'', since it is attached at the top. The top will move first, then the cloth will follow along in a wave that moves down. This isn't air that is moving the flag, it's the cloth itself. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 enkelt:åk till månen och kolla om det finns nån flagga och kolla om den rör sig...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 ingen luft på månen= inga fladdrande flaggor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 enkelt:åk till månen och kolla om det finns nån flagga och kolla om den rör sig...... och att åka till månen är enkelt <_< varför har ni så svårt att tro på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 ingen luft på månen= inga fladdrande flaggor Ingen luft på månen + flagga med en pinne i så flaggan pekar utåt = en flagga som ser ut som den fladdrar när man trycker ner den i marken... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 det kanske vart någon rörelse, sakerna står inte helt still där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Kanske hade amerikanarna tänkt på det här och gjort en flagga som håller sig uppe utan vind? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 förmodligen, de kan det mesta! hade det inte vart usa kanske inte jag trott det, men jag kan inte misstro mitt favorit land Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.