Guggo Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 så om danmark hade gjort det så hade du inte trott dom ? påstår du att amrikaner är smartare än andra ? Vakna upp ur din dröm värld ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Jag påstår att jag litar på dem mer än alla andra tillsammans... och jag kommer alltid tro på de dom gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Respekterar du inte äns ditt hemland? Too bad.....Men allt hänger ju inte på dig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 (redigerat) Första månlandingen är en fake enligt mig efter som ryssland och usa tävla om vem som kunnde koma till månen först har hört att dom spela in ladniingen i pohenix eller arisonas något sånt öken det jag ej fattar det är hur en raket kunde åka till månen på 60talet liksom varge gång dom sjuter upp raketer nu exploderar dom typ Redigerat 21 Oktober 2005 av mantis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Månlandningen spelades in i studio, för att vara på den säkra sidan när det gäller TV. Studioinspelningen spelades även upp, igen, i TV för inte så speciellt längesen. Bilderna man tog på själva månen var inte utav bästa kvalitét, men att man har varit där är bevisat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Respekterar du inte äns ditt hemland? Too bad.....Men allt hänger ju inte på dig.... vem har sagt att sverige är mitt hemland? USA slår allt och alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Du bor i Sverige väl? USA slår inte allt och alla.Vänskap är viktigare :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Jag pratar om länder, och vänskap är inte särskilt viktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Kolla in: http://www.blennus.com/index.php?option=co...&id=718&Itemid= Amerikanare verkar inte vara särskilt smarta i alla fall, en person trodde att Frankrike ligger i Australien. Ha ha ha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Alla kanske inte är smarta, men USA's president är ett geni, och de flesta är smarta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Man är inte smartare i USA än i något annat land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Det tycker fortfarande jag. Men man kan mäta USA med somalia... vem är överlägsnast och bäst? Jo, USA... alltså är USA bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.