LuddE Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Dem kunde ju ha bombat något som var ett hot, inte oskyldiga människor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 De bombar vad de vill de är USA. Hämnd är hämnd. Guggo: Alla afroamerikaner är inte riktiga amerikaner, de tillhör deras ursprungsland, afrika, jamaica eller liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 (redigerat) SRY för dubbel, min dator laggar sönder Redigerat 26 Oktober 2005 av Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Aha.... så bara för att någon i deras släkt blev skickad dit som slav för flera hundra år sedan och hela släkten har bott där sen dess så är det inte amrikaner. Okej, deeeet fattade ju inte jag ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 De bombar vad de vill de är USA. Hämnd är hämnd. Guggo: Alla afroamerikaner är inte riktiga amerikaner, de tillhör deras ursprungsland, afrika, jamaica eller liknande Du vet vita amerikaner är inte urfolket där häller det bodde indianer och andra folkgrupper där. Dom vita där härstammar från england,frankrike, spanien mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Inte spanien... Guggo: det är sant, de är inte amerikaner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Tänker man så, så finns det inga amrikaner... De vita= engelsmän De svarta= Afrikaner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Jag ser det som de vita: Amerikaner Resten: icke amerikaner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Jag ser det som de vita: Amerikaner Resten: icke amerikaner både dom vita och dom svarta är invandrare i amerika vad gör då dom vita till mer amerikanare en afro-amerikanerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Jag ser det som de vita: Amerikaner Resten: icke amerikaner så indianerna som var där lååångt före de vita är inte amrikaner heller ? så här ser jag det: Amrikanskt pass= Amrikan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Dom har inte vatt på månen. Det finns för många bevis som pekar imot dom för att alla skulle kunna ha en förklarlig lösning. Och om vi nu lyckades komma dit på 60-talet..Varför ända in morotslandet har vi då inte lyckats nu 40 år senare och med 40 gånger bättre tekniks utrustning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Jag ser det som de vita: Amerikaner Resten: icke amerikaner Man kan jämföra med detta: En man som har bott i Iran flyttar till Sverige, efter några år får han svenskt medborgarskap. Är han då svensk? Svar NEJ! Han kommer aldrig bli svensk. Afro amerikaner flyttar till USA, de är då inte amerikaner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.