Hoppa till innehåll

Priser


E4STMAN

Rekommendera inlägg

  • Svar 81
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

var det inte så att sverige hade betydligt billigare mat än dom andra eu länderna..elr??

o det skulle bli enklare ifall sverige skulle gå in i emu..eftersom valutan skulle bli starkare det skulle bli enklare att köpa importera och exportera varor med andra länder som just har emu...o jag tror inte att konsoller skulle mäta era hungriga mage ifall saker o ting skulle bli dyrare..men vet inte vad jag ska tycka iallafall.. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ser inget bra med varken att moderaterna vinner valet eller att vi går med i EMU.

 

Vad jag hört så kommer moderaterna, samtidigt som de sänker löntagarskatten, höja momsen (den skatt vi betalar när vi köper saker). Alltså blir spelen dyrare.

 

EMU för inte med sig mycket bra heller. Vad spelar det för roll som vi får en starkare valuta? Den vi har nu funkar utmärkt till allt. Argumentet med att det är jobbigt att växla pengar när man ska åka utomlands håller inte. Det är oerhört smidigt och snart (om det inte redan går) kan man ju betala med kort i affärer utomlands. Ta ut pengar, i valfri valuta, ur pengaautomater har man väl kunnat länge.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ser inget bra med varken att moderaterna vinner valet eller att vi går med i EMU.

 

Vad jag hört så kommer moderaterna, samtidigt som de sänker löntagarskatten, höja momsen (den skatt vi betalar när vi köper saker). Alltså blir spelen dyrare.

 

EMU för inte med sig mycket bra heller. Vad spelar det för roll som vi får en starkare valuta? Den vi har nu funkar utmärkt till allt. Argumentet med att det är jobbigt att växla pengar när man ska åka utomlands håller inte. Det är oerhört smidigt och snart (om det inte redan går) kan man ju betala med kort i affärer utomlands. Ta ut pengar, i valfri valuta, ur pengaautomater har man väl kunnat länge.

 

kanske de..men jag håller fortfarande fast på att spel och konsoller kommer

inte att mäta era magen fastän jag gillar spel o sånt men man måste vara realistiskt!!

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

INTE NINTENDO!  I de kan man inte spela DvD filmer, eller cd-skivor vilket man kan i xbox. Xbox har också bättre processor,grafik,prestandfa överhuvud taget.

 

du glömde att skriva playstation 2 eftersom den har oxo dom sakerna du skrev..

men jaja som sagt spel o sånt kommer inte mäta era mage! -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...