Xade Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 1. Satsa på konsoll, Nintendo framförallt! 2. Skriv inte 2 inlägg irad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 var det inte så att sverige hade betydligt billigare mat än dom andra eu länderna..elr?? o det skulle bli enklare ifall sverige skulle gå in i emu..eftersom valutan skulle bli starkare det skulle bli enklare att köpa importera och exportera varor med andra länder som just har emu...o jag tror inte att konsoller skulle mäta era hungriga mage ifall saker o ting skulle bli dyrare..men vet inte vad jag ska tycka iallafall.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Jag ser inget bra med varken att moderaterna vinner valet eller att vi går med i EMU. Vad jag hört så kommer moderaterna, samtidigt som de sänker löntagarskatten, höja momsen (den skatt vi betalar när vi köper saker). Alltså blir spelen dyrare. EMU för inte med sig mycket bra heller. Vad spelar det för roll som vi får en starkare valuta? Den vi har nu funkar utmärkt till allt. Argumentet med att det är jobbigt att växla pengar när man ska åka utomlands håller inte. Det är oerhört smidigt och snart (om det inte redan går) kan man ju betala med kort i affärer utomlands. Ta ut pengar, i valfri valuta, ur pengaautomater har man väl kunnat länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 (redigerat) Jag ser inget bra med varken att moderaterna vinner valet eller att vi går med i EMU. Vad jag hört så kommer moderaterna, samtidigt som de sänker löntagarskatten, höja momsen (den skatt vi betalar när vi köper saker). Alltså blir spelen dyrare. EMU för inte med sig mycket bra heller. Vad spelar det för roll som vi får en starkare valuta? Den vi har nu funkar utmärkt till allt. Argumentet med att det är jobbigt att växla pengar när man ska åka utomlands håller inte. Det är oerhört smidigt och snart (om det inte redan går) kan man ju betala med kort i affärer utomlands. Ta ut pengar, i valfri valuta, ur pengaautomater har man väl kunnat länge. kanske de..men jag håller fortfarande fast på att spel och konsoller kommerinte att mäta era magen fastän jag gillar spel o sånt men man måste vara realistiskt!! Redigerat 9 November 2005 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 INTE NINTENDO! I de kan man inte spela DvD filmer, eller cd-skivor vilket man kan i xbox. Xbox har också bättre processor,grafik,prestandfa överhuvud taget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 INTE NINTENDO! I de kan man inte spela DvD filmer, eller cd-skivor vilket man kan i xbox. Xbox har också bättre processor,grafik,prestandfa överhuvud taget. du glömde att skriva playstation 2 eftersom den har oxo dom sakerna du skrev..men jaja som sagt spel o sånt kommer inte mäta era mage! -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 9 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 jag tycker inte att nintendo är så bra för det finns inga bra spel till nintendo.men priset är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Håll er till ämnet... jag gick förresten in på ungvänster... det var det otäckaste jag sätt.... feminister.... kommunister... hur kan folk vara så korkade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 (redigerat) ÄNDRAT. - vill inte ha en varning Redigerat 9 November 2005 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Kan du skicka PM till mig vad du sa, jag kommer inte anmäla det eller nåt... Så där gör jag jämt, men jag skriver inte att jag ändrat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 9 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 det är inte bra att det är så dyrt, spel alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Nej. Eftersom jag inte litar på dig för 5 öre, så tänker jag inte skicka något pm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.