Simpsons Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 jag tycker att spelen är på tok för dyra.. idag så får man ge mellan 500-600 svenska kronor för ett spel! Hade ett spel kostat kanske 300 kr istället, så hade man köpt kanske ett spel varannan månad istället för var 5 månad till exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 9 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 jag såg på cdon att det fanns ett ps2 online spel som kostade 719kr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Jaha? vart vill du komma? vi vet redan att det är hutlösa priser... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 10 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Men vad kan vi göra åt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 e verkligen spel o konsoller viktiga när det gäller priser o sånt??.. bara fråga kom inte me ruskiga kommentarer.. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Det är ju absolut inte det viktigaste! Viktigare med typ matpriser..(fast de är ju normala) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Det är ju absolut inte det viktigaste! Viktigare med typ matpriser..(fast de är ju normala) juste..det viktigaste e mat o sånt liknande o inte spel o konsoller som e onödiga när man jämför dom med mat..men å andra sidan e ju det roligt men inte när man jämför...eftersom om ni inte tycker mat o sånt inte e viktiga vad e det då som gör er mäta spel,konsoller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 e verkligen spel o konsoller viktiga när det gäller priser o sånt??.. bara fråga kom inte me ruskiga kommentarer.. :blink: viktigare än mat i alla fall... vem har inte råd att köpa mat <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 e verkligen spel o konsoller viktiga när det gäller priser o sånt??.. bara fråga kom inte me ruskiga kommentarer.. :blink: jag ska säga till dig vem som inte har råd att köpa mat,mer än hälften av världen har inte råd att köpa mat... <_< asso hur kan det vara bättre än mat ge mig orsaker,skäl till det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 jag har alltid råd att köpa mat men inte alltig råd att köpa spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 För att spel är dyrare ja men det är inte häller lika stor målgrupp som köper spel en som köper mat. Mat köper nästan 100% av världens befolkning därför är det viktigt att matpriserna är bra så man inte måste lägga för mycket pengar av sin lön på mat så man istället kan lägga pengarna på nått roligt som tex spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 men det finns tydligen människor som gör det oavsett vilken situation man e i... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.