mcmungo Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 JAG FATTAR EJ!? DOM PORTADE MIG FÖR INGEN ANLEDNING! ok ok, Den som läser detta och är medlem på habbo hotel Tipsa dom om detta inlägg! ok om nån som jobbar på habbo nu läser så SKA ni ge tillbaks MIN habbo figur! jag skickade ett mail om att det INTE var JAG, Det var min brorsas KOMPIS som gick omkring och försökte hyckla! :angry: :angry: :angry: :angry: tro mig! om ni inte ger tillbaks min gubbe (som var hobba ......haha skoja bara) så ska jag hacka mig in i eran databas och radera habbo (inte för att jag vet hur man gör men ändå!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Spöa ner din kompis och skyll dig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 de är väl ditt problem om du låter han spela... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Du får ju skylla dig själv. Håll alltid ditt lösenord i säkerhet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 De är inte skyldiga pengar till dig.Du lätt din brorsas kompis gå omkring på ditt konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 helt rätt + att habbo är ett skit-spel (jag tycker det och det är min åsikt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Ja, där fick du för att du spelar skit spel.. ''JAG FATTAR EJ!? DOM PORTADE MIG FÖR INGEN ANLEDNING!'' --->''Det var min brorsas KOMPIS som gick omkring och försökte hyckla'' , lol.. Btw, vem som helst kan ju skylla på ''sin brorsas kompis'' ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 hmm...kan konstatera att de inte var en så smart idè att lämna ut lösenordet så att skyll dig själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Ofta man köper saker i ett spel man spelar på internet.. skulle aldrig jag göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Sluta winah, och skaffa en ny gubbe genom att fixa ip:n eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Som sagt, Habbo är skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nintendo_tobias Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Vad är habbo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.