nico Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 problemet är att någonstans i avtalet du förmodligen liksom alla andra inte läste när du reggade dig, står det något i stil med: "vi får stänga av dig när vi vill utan anledning" "du är ansvarig för ditt konto och att ingen annan kommer in på det" "sms:ar du in extrasaker får du inte pengarna tillbaks" nu har jag inte läst deras TOS men det brukar alltid stå något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 det står så, om ej exakt den formuleringen... habbo är skit, vill du ändå spela det så ändra ip och regga om dig...och sluta bete dig som en treåring, du kan inte stämma dem för nån sån skitsak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Det är egen risk att man låter någon gå in i ens account, plus har dem sakt att det är olagligt att shara sin account/sälja/byta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sidacho Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 (redigerat) Jag heter Sidacho på habbohotel Men jag måste säga Är du dum och låter han spela på din dator så får du för f*n ta och skylla dig sj :rolleyes: EDIT: Du kan inte stämma dem. Du köpte möbler frivilligt. Du eller din kompis läste visst inte igenom andvändaravtalen? ;) Redigerat 1 November 2005 av sidacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.