the game master Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 blinkade lite sen säg jag en stor HOMER SIMPSON Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 (redigerat) Jag TROR jag vet ungefär hur det går till: 1.Man ser bilden. 2. När man sett den så blir ögat på något sätt "invert color" (att färgerna blir sin motsats, t.ex att svart blir vit och så). 3.Man ser "Jesus" eller vad bilden man kollar på nu föreställer. [EDIT]: oj! såg inte att spiderman2 hade skrivit det innan... Redigerat 20 Oktober 2005 av Coojo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Det är i alla fall inte invert color. Testade det i Photoshop, men det så lika knasigt ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Den är tråkig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 (redigerat) Det är i alla fall inte invert color. Testade det i Photoshop, men det så lika knasigt ut... Men när man ser det med ögat så blir det suddigt. Fast du kan se det i ps om du kollar riktigt noga. ;) [EDIT] la in en bid... Redigerat 21 Oktober 2005 av Coojo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 När jag kllar i den i 15 sekunder och blinkar ser det ut som en bil framifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Läskig. Har sett den några gånger förut dock, synvillor är tufft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Om ni går bak nån meter och kollar på bilden då ser man jesus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 (redigerat) svart och vitt = motsatsfärger. på något sätt sätter de sig på näthinnan. prova att kolla på ett gult kors mot lila bakgrund... du kanske kommer att se ett lila kors mot gulgrön bakgrund... Redigerat 22 Oktober 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.