Hoppa till innehåll

Trådlös Mus...

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej jag funderar på att skaffa en trådlös mus, men är det så dåligt? Mina kompisar har sagt att man får byta batterier varannan vecka ungefär drar dem så mkt?

Gäst The heroin
Skrivet

Dina kompisar måste haft otur.

För min del är det jättebra, jag vet inte hur ofta man måste byta batteri, men det är så mycket mer praktiskt än en mus med sladd :)

Skrivet

Jag tycker att trådlös mus är mycket pålitligare än en optisk. Och en mus som både är optisk och trådlös är den opålitligaste av alla. Bara trådlös mus är bäst!

Skrivet (redigerat)

Gillar inte trådlösa musar de är så "tunga" jämfört med musar med sladd ;) (Jag har en trådlös)

Använder hellre en optisk mus, för det är ingen vikt alls :P (Har en sån med <.<)

Redigerat av Nyllet
Skrivet

Våran gamla trådlösa(kör me optisk nu) fullständigt slukade batteri dem sista veckorna å de va en as känslig mus.

Min brorsa som har typ en av världens bästa spel musar(en Logitech) e optisk å den e as bra

Skrivet

Optiskt är en självklarhet! Inse, orka med en muskula som fastnar hela tiden.

Hade det ungefär ett år tills jag bytte till optisk, klarar inte ngt annat nu.

Trådlös är det delade tankar om...

Jätte skönt att man slipper sladden, den drar ganska mkt batterier, varanan månaden kan man nog räkna med. Det gäller att ha ladningsbara. Men, jag skulle trots allt rekomendera det. Man slipper sladden, det är såå skönt.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...