Gäst Beldur Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Skrivet 18 Oktober 2005 Hej jag funderar på att skaffa en trådlös mus, men är det så dåligt? Mina kompisar har sagt att man får byta batterier varannan vecka ungefär drar dem så mkt? Citera
Guggo Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Skrivet 18 Oktober 2005 nej.... jag byter typ ett par gånger per år ! och man slipper sladden Citera
Star-Basse Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Skrivet 18 Oktober 2005 Min kompis har tråd lös mus.. för honom så är det inga problem. Jag skulle själv kuna tänka mig att skaffa en ;) Citera
Gäst The heroin Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Skrivet 18 Oktober 2005 Dina kompisar måste haft otur. För min del är det jättebra, jag vet inte hur ofta man måste byta batteri, men det är så mycket mer praktiskt än en mus med sladd :) Citera
Gäst Beldur Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Skrivet 19 Oktober 2005 Kk, thx! Jepp det blir en ny mus, tack vare er. Citera
Katt Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Skrivet 19 Oktober 2005 Jag tycker att trådlös mus är mycket pålitligare än en optisk. Och en mus som både är optisk och trådlös är den opålitligaste av alla. Bara trådlös mus är bäst! Citera
MAXr Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Skrivet 19 Oktober 2005 Hmm. Jag föredrar sladdlös mus. Mycket lättare. Citera
Katt Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Skrivet 21 Oktober 2005 Man kan sitta i sängen och styra musen på datorn. :) Citera
Nyllet Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Skrivet 21 Oktober 2005 (redigerat) Gillar inte trådlösa musar de är så "tunga" jämfört med musar med sladd ;) (Jag har en trådlös) Använder hellre en optisk mus, för det är ingen vikt alls :P (Har en sån med <.<) Redigerat 21 Oktober 2005 av Nyllet Citera
Megaklumpen Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Skrivet 21 Oktober 2005 Våran gamla trådlösa(kör me optisk nu) fullständigt slukade batteri dem sista veckorna å de va en as känslig mus. Min brorsa som har typ en av världens bästa spel musar(en Logitech) e optisk å den e as bra Citera
Putte Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Skrivet 21 Oktober 2005 Optiskt är en självklarhet! Inse, orka med en muskula som fastnar hela tiden. Hade det ungefär ett år tills jag bytte till optisk, klarar inte ngt annat nu. Trådlös är det delade tankar om... Jätte skönt att man slipper sladden, den drar ganska mkt batterier, varanan månaden kan man nog räkna med. Det gäller att ha ladningsbara. Men, jag skulle trots allt rekomendera det. Man slipper sladden, det är såå skönt. Citera
Gäst data-typen Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Skrivet 21 Oktober 2005 ja laddnigsbara är bra Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.