svenolof Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 ja sladen på vanliga blir ofta störig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Jag föredrar en optisk sladdmus. Wohohooo, jag kom på ett grekiskt namn för en optisk mus med sladd. Opticus Sladdicus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 "Opticus Sladdicus" låter inte det mer som latin? :P. Jag ska nog skaffa mig en trådlös mus nästa gång... sitter ju med en gammel sladdmus med kula! Fy fanken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 jag har en Logitech optisk mus..det är den bästa musen jag har haft.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Jag HATAR Trådlösa musar, hade en engång.. !"#)%="#¤&(.. Älskar Optiska sladdmusar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 jag har bara en trådlös, med kula ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.