Zelda_freak Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Jag sitter och spelar The legend of zelda och har hittat white sword men när jag går på det så får jag det inte hjälp! :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kajsa_kavat Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Hej! Du kan inte ta det det svärdet innan du klarat fyra (tror jag det är) labyrinter. Och silversvärdet kan du bara ta när du klarat sex labyrinter. Lycka till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 är det på 8-bitars jag tycker det har väldigt bra grafil*fniss* nej ja bara skoja men är det värkligen roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 (redigerat) sen när har grafiken nån betydelse om hur roliga spelen är? Zelda till nes äger dig stenhårt, dark_hero :angry: Redigerat 6 Februari 2004 av AidsCunt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sparris Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Vad är det för labyrinter ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 nej man ska inte klara 4 utom 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Labyrint = grotta = tempel eller vad man nu vill kalla det. Ställena där man hittar skatter o bossar, typ! Och ja, första zeldat är grymt bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Zelda 1 är ju ass kul ju jag har klarat det 3gånger på NES och 23gånger på GC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 zelda är inte så bra på på den här konsollen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 Det kvitar väl man ska vel ha roligt. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Det kvitar väl man ska vel ha roligt. :D tycker inte om zelda spelen på tv-spel men på game boy är dem riktigt roliga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Zelda 1 är ju ass kul ju jag har klarat det 3gånger på NES och 23gånger på GC Var i h*lvette hittar man den sista labyrinten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg