Hoppa till innehåll

Mount


Agito
 Dela

Rekommendera inlägg

allies sidan har 4 olika sorters mount human - häst dwarf - bock Night elves - tiger och gnom en metal struts typ den ser ut som en raptor men e en metal struts som sagt kanske de du såg för annars e de omöjligt att få hordes mount om du e allies

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Japp och det är skit svårt att få typ dvärg mount när man är gnome för att man måste vara exalted med ironforge då. Eller der är ganska svårt tycker jag :lol:

 

Det e inte så svårt, man e ju redan Exhalted med dem när man börjar att spela. Sen är det bara att ta alla Stormpie questar och sånt... (på låg lvl) Sen när tatt alla på låg lvl har man väl fått 500+ sen e det bara att fortsätta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det e inte så svårt, man e ju redan Exhalted med dem när man börjar att spela. Sen är det bara att ta alla Stormpie questar och sånt... (på låg lvl) Sen när tatt alla på låg lvl har man väl fått 500+ sen e det bara att fortsätta.

 

Omg säkert.. man kan inte vara exalted om man inte försöker hur länge som helst innan lvl 60.. på lvl 60 är det också skit svårt.. måste typ ha 60 runecloth som inte är de lättaste att få tag i (tips är att gå till burning steppes och döda ogre's)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag vet hur man får en nu. Man ska få mycket reputation med zul gurub sen kan man köpa en grön raptor där. Jag såg en gnome som red på den så det är sant. Om ni inte tror mej kan ni fråga Nibbir på aggrammar(inte svensk) om hur ni kan få det för det var han jag såg.

 

Tror att det ska gå... :kung:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag vet hur man får en nu. Man ska få mycket reputation med zul gurub sen kan man köpa en grön raptor där. Jag såg en gnome som red på den så det är sant. Om ni inte tror mej kan ni fråga Nibbir på aggrammar(inte svensk) om hur ni kan få det för det var han jag såg.

 

Tror att det ska gå... :kung:

 

 

Jäkla coolt!

 

Sauron:Ja du.. Gå och questa i Loch Modan och andra ställen där du får rep. med Stormpike.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...