Hoppa till innehåll

Jordens 4 Tickande Bomber


Gäst tatu

Rekommendera inlägg

  • Svar 93
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Men va f*n ämnet handlar om "Jordens 4 Tickande Bomber"så sluta snacka religon här för f*n skapa en ny tråd om ni ska bråka om religon...Å enligt min åsikt så är det inte bara ismlamer/muslimer som utför terrodåd utan folk från typ alla religoner så ni ska sluta bråka om det bara för att Al-Qaida ha misstolkat koranen så har hela islam typ fått dåligt rykte...

 

 

Jag tror på de med dem 4 vulkanerna...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men va f*n ämnet  handlar om "Jordens 4 Tickande Bomber"så sluta snacka religon här för f*n skapa en ny tråd om ni ska bråka om religon...Å enligt min åsikt så är det inte bara ismlamer/muslimer som utför terrodåd utan folk från typ alla religoner så ni ska sluta bråka om det bara för att Al-Qaida ha misstolkat koranen så har hela islam typ fått dåligt rykte...

 

 

Jag tror på de med dem 4 vulkanerna...

 

juste det...hela religonen behöver inte anklagas bara för att ett grupp som håller på med det här..hur f*n tänker du..??? :unsure:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså vadå d kommer ju typ inte hända precis denna minuten kommer säkert handa om 100 år eller nåt men här kommer lite off topic på ett skämt usama binladin till sin son:varför är du ledsen min son?

sonen:jag skrev fel på geografi provet,jag skrev att empire state building var den högsta byggnaden i usa

usama binladin till sonen:det ska vi nog snart fixa....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:angry: Vi pratar BARA om ämnet det handlar om :angry:

 

Skapa en egen tråd istället om vad nu tycker om religoner :angry:

 

Jag ber dom låsa detta ämne om ni inte slutar skriva om andra saker än ämnet :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men stör det dig ? Om du inte gillar våra diskusioner så behöver du inte vara här

 

Jag startade ämnet :angry:

Aa det stör mej om ni bytter ämne, starta en ny topic stället, ffs :angry: :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...