Xade Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 De flesta terrordåd är utförda av muslimer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 De flesta terrordåd är utförda av muslimer... men det ger iallafall dig ingen anledning till anklaga alla muslimer att vara terroroister.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 varför inte? du har inte gett ett bra svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Men va f*n ämnet handlar om "Jordens 4 Tickande Bomber"så sluta snacka religon här för f*n skapa en ny tråd om ni ska bråka om religon...Å enligt min åsikt så är det inte bara ismlamer/muslimer som utför terrodåd utan folk från typ alla religoner så ni ska sluta bråka om det bara för att Al-Qaida ha misstolkat koranen så har hela islam typ fått dåligt rykte... Jag tror på de med dem 4 vulkanerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Men va f*n ämnet handlar om "Jordens 4 Tickande Bomber"så sluta snacka religon här för f*n skapa en ny tråd om ni ska bråka om religon...Å enligt min åsikt så är det inte bara ismlamer/muslimer som utför terrodåd utan folk från typ alla religoner så ni ska sluta bråka om det bara för att Al-Qaida ha misstolkat koranen så har hela islam typ fått dåligt rykte... Jag tror på de med dem 4 vulkanerna... juste det...hela religonen behöver inte anklagas bara för att ett grupp som håller på med det här..hur f*n tänker du..??? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tatu Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 juste det...hela religonen behöver inte anklagas bara för att ett grupp som håller på med det här..hur f*n tänker du..??? :unsure: Du bytter du ämne igen <_< :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 asså vadå d kommer ju typ inte hända precis denna minuten kommer säkert handa om 100 år eller nåt men här kommer lite off topic på ett skämt usama binladin till sin son:varför är du ledsen min son? sonen:jag skrev fel på geografi provet,jag skrev att empire state building var den högsta byggnaden i usa usama binladin till sonen:det ska vi nog snart fixa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tatu Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 :angry: Vi pratar BARA om ämnet det handlar om :angry: Skapa en egen tråd istället om vad nu tycker om religoner :angry: Jag ber dom låsa detta ämne om ni inte slutar skriva om andra saker än ämnet :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Den själv utnämnde moderator och den ack så vise ledaren har talat ! Buga inför herren ! Sluta gnäll, rör det dig om vi glider lite off topic ? Jag tror inte att vulkanerna kommer ha ett utbrott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tatu Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Sluta gnäll, rör det dig om vi glider lite off topic ? Några sidor är väll inte "lite off topic" eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Men stör det dig ? Om du inte gillar våra diskusioner så behöver du inte vara här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tatu Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Men stör det dig ? Om du inte gillar våra diskusioner så behöver du inte vara här Jag startade ämnet :angry: Aa det stör mej om ni bytter ämne, starta en ny topic stället, ffs :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.