admin Skrivet 21 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Verkar mysko, det fungerar här, men testa och tryck på X där inne och ladda om sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Spelet är helt okej. Det funkar åtminstone för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Admin:Om jag nu inte har Java,hur tussn kan jag komma in i chatten då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 och jag kan spela runescape men inte yatzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 den där bonus saken fattas att när mar får 60 poäng på ettorna till sexorna får man bonus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 man kan snart börja undra om spook fuskar :huh: spook har fått 348 av 378 möjliga poäng <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Han kanske är bra eller så var det tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spook Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 man kan snart börja undra om spook fuskar :huh: spook har fått 348 av 378 möjliga poäng <_< Haha nej jag fuskar inte... har bara haft lite tråkigt de senaste dagarna B) Men tror att 348 blir svårslaget kändes som jag fick högsta på allt i princip, fem st "kast" var "yatzy" anser själv att det var lite lotto :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Mitt rekord på vanlig Yatzy är 339 har aldrig testat på datan blir nog svårt att slå 349 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Det högsta jag fått(i vanligt Yatsy) är 251,haha,Celebi poäng ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Kan ni inte radera toplistan. det är så svårt att komma med, jag har spelat minst 20 gånger och fått max 210... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Kan ni inte radera toplistan. det är så svårt att komma med, jag har spelat minst 20 gånger och fått max 210... Jamen, spela mer istället för att klaga. De på Topp-10(?) har spelat sig till sin placering, det får även du snällt göra. Tän på att man måste ha en hel del tur också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.