Bob_Marley Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 går de och spela gb color spel på ds? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Nej, endast DS och Advance spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scelecon Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Nj jag tror inte det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Nej, jag är helt säker för jag provade och det gick inte ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scelecon Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 (redigerat) Undrar varför dom inte gjorde så man kunde spela gbc spel på ds. Redigerat 26 Oktober 2005 av Scelecon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Undrar varför dom inte gjorde så man kunde spela gbc spel på ds. Folk klagade på storleken.Nintendo lyssnade, och tog bort funktionen så den blev mindre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 nej det går inte , vet ej varför Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 3 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 nej det går inte , vet ej varför det är dåligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Nej det är bra för annars hade den varit tyngre och eftersom många klagade: "Åh va tung och klumpig den ser ut." Så fick den ingen sån grej, för att den inte skulle bli tyngre än vad den var. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Jo men det är dåligt att den inte har stöd för dem äldre spelen.Tänk vad många spel den hade kunnat ta emot då. Vadå för tung? 7 gram extra eller vadå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Jo men det är dåligt att den inte har stöd för dem äldre spelen.Tänk vad många spel den hade kunnat ta emot då. Vadå för tung? 7 gram extra eller vadå? Pröva att ligga på rygg och spela en DS (vilket jag alltid gör med en Gameboy), tungt, lägg på en högre tyngde, går ej. Formen: hämsk. Det är bara bra att dom inte hade med funktion för Color och GB. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg