(=Sonic=Master=) Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 hahahaha :D men han borde göra om den så att den blir skönare.. den suger stenhårt just nu.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Jaja nu har ni dissat sönder honom o hans guide. Med all rätt också, den var helt värdelös Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaket Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Som om det där vore sjysst, han har gjort sitt bästa för att ge oss tips och ifall någon inte skulle komma ihåg hur dom såg ut så är ju sammanlänkningarna bra att ha. Bara för att DOM FLESTA tror att dom är bäst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaket Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Som om det där vore sjysst, han har gjort sitt bästa för att ge oss tips och ifall någon inte skulle komma ihåg hur dom såg ut så är ju sammanlänkningarna bra att ha. Bara för att DOM FLESTA tror att dom är bäst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Min mormor kan förmodligen mer än han... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaket Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Råkade ta två på samma gång... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 no shit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaket Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Din mormor kanske, men inte du (h*lvetet har precis bara börjat...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaket Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 I'm started at feeling evil... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Snacka om dålig engelska. Jag hoppas för din skull att det inte var du som skrev det där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Fuska.se's taskigaste tråd :P Men megaket, jag är nog bättre än vad du tror Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaket Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 (Till Triforceh) Jag kan mer engelska än dig iallafall, du som säkert inte kan stava till t ex Mountain(Ifall du skriver Mountain, så vet jag att du skrivit av.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg