kola_king Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Vill du ha sjuka låtar, så kan jag varmt rekomendera Tunnan och Moroten. De har låtar som "Bajs i bastun", "Kasta bajs", "Bajs till frukost", "Äta bajs". Det är SJUUUKT!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 22 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Okej, de är nog tillräckligt sjuka... (Ni som tror att det är jag som ska ha de, så stämmer det inte. Min kompis, Oscar som han hetr, har en användare här. Sök på Terr och skicka ett pm.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Det är nog fronda. Fronda - En tutte är en tutte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 22 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Den har han. Det var därför jag skrev "Tuttar, tuttar, jättefina tuttar." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 Tunnan och moroten- Bajs i bastun den är jävligt sjuk!! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 onkel konkel (smek mig guran är pervers utav...) och eddie meduza (tänker inte nämna nån... =) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 det är alltid lika kul att skriva "tuttar" :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Tunnan och moroten- Bajs i bastun den är jävligt sjuk!! :P Jag hade redan skrivit det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Har inte Hjalle & Heavy gjort en låt som går i stil med, "Tuttar, tuttar, tuttar överallt". Har för mig att jag i tredjeklass hoppade runt till en sån låt med min otroligt flashiga frisyr spridd med hårgéle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.