ArgSnickare Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 man lägger in 2 st pokémon man vill träna på dagis. sen tar man en acro bike och åker precis ovanför sandstormen och använder acro bike och håller inne uppåt knappen när man står vid det lilla vattenfallet så att han åker upp och ner hella tiden.när du går och lägger dig ska du sätta in laddaren och ställa något tungt på över natten så han åker upp och ner.då går dina pokemon på dagiset typ upp 60 lvls över natten!!!för dom du har på dagis går upp en exp.point för varje steg!!! själv har jag fått alla mina pokemon på lvl 100 tack vare det!!!!!!!!!!!! :gitarr: :gitarr: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 22 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 ska nån skriva nåt eller? tycker ni det är ett bra fusk? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Kan jag få skriva in det på fuska.se lr ska du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 finns det inte redan här på fuska.se? Nejuste! det har funnits på gamefaqs.com ganska länge det var där jag hittade det men bra iaf för dem som inte vet :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 tror du tagit de från gamefaq -.-. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 Har hört talas om detta "dagisfusket" men nu vet jag äntligen hur det fungerar! TACK! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Jag har testat det men mina batterier tog slut för jag glömde det i 3 dagar <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 11 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Jag har testat det men mina batterier tog slut för jag glömde det i 3 dagar <_< du ska ha laddaren i och jag har inte hittat det på den sidan vad du nu sa? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 man lägger in 2 st pokémon man vill träna på dagis. sen tar man en acro bike och åker precis ovanför sandstormen och använder acro bike och håller inne uppåt knappen när man står vid det lilla vattenfallet så att han åker upp och ner hella tiden.när du går och lägger dig ska du sätta in laddaren och ställa något tungt på över natten så han åker upp och ner.då går dina pokemon på dagiset typ upp 60 lvls över natten!!!för dom du har på dagis går upp en exp.point för varje steg!!! själv har jag fått alla mina pokemon på lvl 100 tack vare det!!!!!!!!!!!! :gitarr: :gitarr: :gitarr: det är inget fusk, utan ett knep, ett väldigt bra knep... det dumma är att det kan ha dåliga följder på din Pokemons... dom har bättre stats om du tränar do själv, och desutom missar du med att lära dom deras grymma attacker. vem skulle vilja ha tillexemple en magikarp i nivå hundra och bara kan splash och kan inte lära sig det en gyrados lär sig? annars är det ett väldigt bra knep :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klas-emil Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 lämnade en pokemon i ett dygn. inget hände . hoppade med ackobike. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 lämnade en pokemon i ett dygn. inget hände . hoppade med ackobike. hur menar du då?? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg