Hoppa till innehåll

Kan Ett Asbra Fusk På Ruby Och Sapphire!


ArgSnickare
 Dela

Rekommendera inlägg

man lägger in 2 st pokémon man vill träna på dagis. sen tar man en acro bike och

åker precis ovanför sandstormen och använder acro bike och håller inne uppåt knappen när man står vid det lilla vattenfallet så att han åker upp och ner hella tiden.när du går och lägger dig ska du sätta in laddaren och ställa något tungt på över natten så han åker upp och ner.då går dina pokemon på dagiset typ upp 60 lvls över natten!!!för dom du har på dagis går upp en exp.point för varje steg!!!

 

 

själv har jag fått alla mina pokemon på lvl 100 tack vare det!!!!!!!!!!!! :gitarr: :gitarr: :gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

man lägger in 2 st pokémon man vill träna på dagis. sen tar man en acro bike och

åker precis ovanför sandstormen och använder acro bike och håller inne uppåt knappen när man står vid det lilla vattenfallet så att han åker upp och ner hella tiden.när du går och lägger dig ska du sätta in laddaren och ställa något tungt på över natten så han åker upp och ner.då går dina pokemon på dagiset typ upp 60 lvls över natten!!!för dom du har på dagis går upp en exp.point för varje steg!!!

 

 

själv har jag fått alla mina pokemon på lvl 100 tack vare det!!!!!!!!!!!! :gitarr:  :gitarr:  :gitarr:

 

det är inget fusk, utan ett knep, ett väldigt bra knep... det dumma är att det kan ha dåliga följder på din Pokemons... dom har bättre stats om du tränar do själv, och desutom missar du med att lära dom deras grymma attacker. vem skulle vilja ha tillexemple en magikarp i nivå hundra och bara kan splash och kan inte lära sig det en gyrados lär sig? annars är det ett väldigt bra knep :bah:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...