sboy2 Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 jag kan inte spela battlefield 2 online.när jag försöker registrera ett online konto så kommer det här meddelandet upp "the server has refused the connection". vad ska jag göra??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Har du kört in nyaste patchen till BF2? patch = uppdatering Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 22 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Ja men det funkar fortfarande inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seal team 6 Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 (redigerat) det har väl kommit nån annu nyare uppdatering? Redigerat 22 Oktober 2005 av Seal team 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Du kanske har laddat hem eller brännt spelet. Då funkar det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Nej...självklart måste du ha en originalcdnyckel...men det antar jag att du har...eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 23 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 nej jag har inte laddat ner det och ja jag her cd-keyn.jag kan spela singelplayer men inte online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Jag hade först oxå probelm med mitt för några månader sedan, men jag patcha det och då funka det, jag patcha det senare igen och då kom över 1000 servers upp :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 det fungerar inta för maj eller :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 Haru laddat ner patch 1.3 ?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 men så här är det. Patchen ''1.03'' (eller vad den heter), den är det fel på. Jag kan inte heller köra online med den nyaste patchen. Använd patchen ''1.02''. Den är bäst just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 verka skifta mitt funkade inte köra online med 1.01 inte heller 1.02 men nu och med 1.03 så har det fixat sig nu funkar det nijs :) du får nog vänta på nästa patch :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.