Wapu Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 (redigerat) Nu är jag väldigt glad för att jag har fått emerald! Men bara en fråga: I Navel Rock kan man ju fånga Lugia och Ho-oh. Man måste ha biljett för att komma dit, måste man lämna in det till CN? CN=Club Nintendo. Här kan ni också skriva om andra saker eller ställa frågor om spelet pokémon emerald version. Redigerat 22 Oktober 2005 av Wapu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 ja det måste man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 har du fått emerald?!?!?! är det skoj när fick du det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Det kom ut i går. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wapu Skrivet 22 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 har du fått emerald?!?!?! är det skoj när fick du det? Ja det va skoj. Emerald är ju bästa gameboy pokemon spelet. Tycker ja iallafall... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 jag har med fått det. det äger jag cyklade ner till affären och köpte det när det spöregnede jag köpte det sista som fanns kvar!!!!! :gitarr: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wapu Skrivet 22 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 jag har med fått det. det äger jag cyklade ner till affären och köpte det när det spöregnede jag köpte det sista som fanns kvar!!!!! :gitarr: :D Ok, det var tur att du han ta det sissta spelet. De va mamma som köpte mitt till mig så jag vet inte om det va det sissta som fanns kvar. Ja köpte det den dagen det kom ut. Fråga: Måste man klara ligan för att få Kyogre och Groudon? Ja e nybörjare på Emerald. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Men om du är nybörjare och inte kommit så långt så kan du väl inte redan försöka få Kyogre och Groundon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dennan Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 jag har emerald också!!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Bifoga inte i onödan Dennan. Wapu:Man måste klara Pokemon Ligan för att få Kyogre & Groudon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wapu Skrivet 27 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Några Pokémons (legendariska) man kan fånga utan att klara ligan? Jag har härt att ligan är svår! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Rayquaza tror jag vet ej f*n. Pokemon Ligan är inte svårare,lika lätt som förut.Men när du ska möta Steven så kommer något konstigt att hända..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg