PiK Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 I någon undervattens grotta... Kyogre förflyttas inte hela tiden, men för att fånga/hitta honom måste du till "Weather Center". Flyg till Forthree City, gå till vänster sen nedåt och till gå över bron. Där ser du ett stort hus, gå in där så är du framme. Gå längst in. Där ser du en gubbe framför en dator. Prata med honom, han säger vart Groudon finns. Åk dit och sen när du mött honom så ska du gå tillbaka till honom. Då säger han vart Kyogre finns. Åk dit och sen dyk på det stället. Då ser du en grotta, gå in i den och dyk upp. Nu är du i Marine Cave! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 jag fick också emerald igår. Dom hade precis fått in nya. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 (redigerat) Steven är ej champion i Poke Ligan i Emerald.Det är Wallace. Var är då Steven?Miss him :( Efter Pokemon Ligan inuti Meteor Falls kommer det nu finnas en gång,man kommer till Steven.Och när man möter honom så har han Pokemon i level 70,och känner ni igen detta?Jo,på Guld,Silver & Crystal finns ju Red i Mt.Silver!Han har också Pokemon i level 70. Jo,man klår ju Steven skitlätt :evil: han har 74-78 lv:are jag har spöat han typ tio gånger med min blaziken lvl 100 och swellow lvl 100 och min lilla wailord lvl 100. :gitarr: Redigerat 12 November 2005 av 940220 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adam_ds Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Hallo alla pokefans jag har också emerald o tkr det är svin kul!!!!!!!!!:D:D:D:D:D :cool: :gitarr: :gitarr: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Övrdriv inte med smileys.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Jag AEGER på alla Pokemon spel asså. Jag har nyss köpt Emerald har snart klarat ut det :cool: Jag har klarat spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitedo Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Har också klarat spelet men jag vet ej vart Stewen är , nån som vet ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Har också klarat spelet men jag vet ej vart Stewen är , nån som vet ? han är i den grottan man mötter lunatone/solrock :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitedo Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Ok , tack ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Jag har klarat spelet. Funderar på att börja om... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitedo Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Jag tycker du ska börja om om du har klarat Battle Frontier och fångat alla legendariska och sånt . . . Jag brukar till exempel försöka att fånga alla pokemon som går att fånga så man får komplett pokédex . . . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg