NightMaker Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 vet någon här hur man tränar jätte snabbt?? för jag har spelat i 3veckor och har bara lvl:28 :( (alltså jag kör på battel.net) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 vet någon här hur man tränar jätte snabbt?? för jag har spelat i 3veckor och har bara lvl:28 :( (alltså jag kör på battel.net) först ska du trist runa till lvl 14 sen tomb till 20 sen cow till lvl 25 sen e det bara o rusha o baalruna ha såkul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 21 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 men har testat det förut gick inte så vidare något annat förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Ja..det var ett tag sen man lirade D2, men det beror väl litte på vad du lirar.... Lirar du online kan du t.ex gå joina en grupp och leecha exp på det viset... Annars kan du ju skriva /players 8 för att öka svårighetsgraden och därmed kraftigt öka expen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frenzzzy Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Ja..det var ett tag sen man lirade D2, men det beror väl litte på vad du lirar.... Lirar du online kan du t.ex gå joina en grupp och leecha exp på det viset... Annars kan du ju skriva /players 8 för att öka svårighetsgraden och därmed kraftigt öka expen... hhmmmmm :( players 8 dident go for me and i'am playing singel....ummm im writing on english cus thats a lot easier ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 27 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 heter du pontus-kristiansson? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frenzzzy Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 heter du pontus-kristiansson? ummm vet inte om du menar mig ;)men jag hetter sebastian mohlin.. :medieval: <-----de e jag hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Ta Några kompis på lvl 45 och Ballruna mycke xp får du då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frenzzzy Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Ta Några kompis på lvl 45 och Ballruna mycke xp får du då! det beror på... om man e många så får man mer exp.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 ja vet inte hur du tänker men tar du inte mitt förslag så e du dum för det är det snabbaste sättet att lvla jag va lvl 80 på drygt 1 dag svårare är det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 ar det som wow fast äldre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RunnoX Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 ja vet inte hur du tänker men tar du inte mitt förslag så e du dum för det är det snabbaste sättet att lvla jag va lvl 80 på drygt 1 dag svårare är det inte Tjaa jag har massa gubbar men jag suger men vad var du för gubbe när du vart i lvl 80 på en dag??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.